TI SI MI NAJBOLJ SEKSI

Mirka in Tevž sta povabila prijatelje na piknik, da proslavijo rojstne dneve obeh. Na vrtu za hišo je v soboto popoldne zbranih približno dvajset prijateljic in prijateljev. Večina moških je zbranih okoli Tevža pri žaru, večina žensk sedi za mizo. Mirka odnese skledo s hrano za na žar do Tevža in se nato pridruži ženskam za mizo.

Mirka: Moški se pa pogovarjajo, katera se jim zdi najbolj seksi.

Jana: A katera od nas?

Mirka: Ne, katera ženska na sploh se jim zdi najbolj seksi.

Ta informacija spodbudi tudi ženske, da začnejo klepet o tem, kateri je pa njim najbolj seksi moški.

Mark se napoti od žara mimo mize proti stranišču, ko ga pogovor žensk v trenutku ustavi. Nekaj čas posluša njihov pogovor ne da bi ga katera opazila. Naenkrat jih ves ogorčen ogovori.

Mark: Kako se lahko pogovarjate, kdo vam je najbolj seksi moški, ko smo vaši partnerji nekaj korakov stran?

Jana: A se vi pri žaru ne pogovarjate, kdo je vam najbolj seksi ženska?

Mark: Ja, no, se.

Tamara: In zakaj se po tvoje vi lahko o tem pogovarjate, me pa ne?

Mark: Ženske ste lepša polovica človeštva, moški smo pa pametnejša.

Za mizo med ženskami završi. Začnejo govoriti ena čez drugo. Mark ugotovi, da je s svojimi besedami sprožil to reakcijo. Po pomoč se s pogledom ozira proti skupini ob žaru, a se mu od tam nihče ne pridruži.

Jana: A ti praviš, da nas lahko vi ocenjujete le po videzu, ker pri ženskah to šteje, me pa naj vas ocenjujemo po vaši pameti in osebnosti, ker je to tisto, kar je pri vas pomembno?

Mark: Ne, no. Ne se jezit. Neumnost sem rekel in dokazal, da nismo pametnejši. Popravljam svojo prejšnjo trditev. Moški nismo pametnejši in ženske niste lepše.

Ženske se začudeno pogledajo, se spogledajo in planejo v smeh. Mark se pridruži smehu. Nato se skloni k svoji ženi in ji zašepeta na uho.

Mark: Veš, ko smo se s fanti pogovarjali, kdo nam je najbolj seksi, sem rekel, da si meni ti najbolj seksi.

Markova žena: Ko se bomo pa me pogovarjale, kdo je najpametnejši, bom jaz rekla, da si mi ti najbolj seksi.