SE DOBIVA KMALU NA NASLEDNJEM RANDIJU

Andro in Neža sta se spoznala na spletni aplikaciji za zmenke. Po dopisovanju sta si všeč in dogovorita se za srečanje v živo. Dobita se v lokalu, ki ga predlaga Andro. Čim se zagledata se spoznata in naklonjenost je takoj obojestranska. Klepetata o vsem mogočem in vse bolj se navdušujeta drug nad drugim.

Neža: A si že dolgo na spletnih aplikacijah za zmenke?

Andro: Ja, že kar nekaj časa.

Neža: Pa si se spoznal z mnogimi ženskami?

Andro: Ja, kar na nekaj zmenkov sem že šel.

Neža: A prave pa še nisi spoznal?

Andro: Če bi jo, ne bi tu sedel s tabo. Upam, da sem jo danes spoznal.

Neža: A bova šla potem tudi na drug zmenek?

Andro: Do sedaj sem imel vedno le eno srečanje z vsako, pa ne razumem zakaj. Nobena se ni želela srečati z mano še enkrat.

Neža se v sebi nasmeji, ker si že predstavlja, kako bosta odšla na naslednji zmenek, pa potem še enega in tako naprej. Ne razume, zakaj si nobena z njim ni želela na naslednji zmenek, a je zadovoljna, ker to pomeni priložnost za njo. Klepet se lepo razvija naprej in oba uživata v njem. Popila sta že vsak dve kavi, a noben še ne želi prekiniti srečanja.

Neža: A naročiva še kozarec vina?

Andro: Ja, pa dajva.

Neža: Jaz bi kozarec belega, kaj pa ti?

Andro: Ja, jaz tudi.

Naročite pijačo.

Andro: Še dobro, da si si zaželela belega. Ker rdeč in bel po barvi ne gresta skupaj.

Neža: Pa saj ju ne bi mešala, tako da barva res ne vpliva na to.

Andro: Ne mislim zaradi mešanja pijače. Veš, občutljiv sem na barve in njihovo kombiniranje. Pri meni morajo biti vse barva usklajene.

Neža: Kako to misliš?

Andro: Enostavno. Doma imam vse obleke v omari razporejene po barvah. Ne morem imeti majic pomešanih kar tako. Imam jih zložene v kupčke. Bele, rumene, oranžne in tako naprej. Prav tako vsa ostala oblačila. Za nogavice imam posebne predale glede na barve. In za spodnjice tudi.

Neža: A tudi nogavice in spodnjice imaš v vseh teh barvah?

Andro: Seveda. Ko imam oblečeno rdečo majico, moram imeti tudi rdeče spodnjice in nogavice. A ti se ne oblačiš tako usklajeno?

Neža: Ne, spodnje perilo ne usklajujem nujno po barvi z ostalo obleko.

Andro: Meni pa barve pomenijo vse. Ne morem jih gledati kar tako pomešane. Zato sem te danes povabil v ta lokal, kjer imajo modre stene, ker sem se oblekel v modro.

Neža se ozre okoli sebe in šele sedaj opazi ureditev lokala.

Andro: Veš kako sem bil presrečen, ko sem opazil, da imaš tudi ti na sebi modro obleko.

Neža: A bi me kar takoj odslovil, če ne bi bila v modrem?

Andro: Ne, ne na prvem zmenku.

Neža: A to pomeni, da bi mi za naslednji zmenek ali če bi prišla kdaj k tebi na obisk, v naprej povedal, v katero barvo moram biti oblečena?

Andro: No, skupaj bi določila, katera bi nama tisti dan obema ustrezala.

Neža: A ti od nekdaj to pomeni veliko?

Andro: Ne, bivša žena me je tako strenirala. Sedaj, ko pa meni to pomeni veliko, pa ne najdem več nobene, ki bi ji to toliko pomenilo, kot pomeni meni. Pa ne razumem, zakaj jih tako moti, saj sam perem, likam in zlagam v omare. Ko pa hodiš po ulici z roko v roki, pa bi tako moralo biti vsaki fajn, da še po barvah paševa skupaj.

Neža: No, ja. Mogoče. A sva popila? Plačava?

Andro: Ja, dajva.

Plačata in odideta iz lokala. 

Andro: Res mi je bilo luštno s tabo. Se dobiva kmalu na naslednjem randiju?

Neža: No, meni je bilo tudi luštno, dokler nisi povedal, da si obseden z barvno usklajenostjo vsega.

Andro: Saj nisem obseden.

Neža: No, meni je to preveč. In razumem, zakaj nisi šel na noben drugi zmenek.

Andro: Pustil sem se udomačiti eni ženski in se zanjo spremenil. Zame pa se noče nobena potrudit in spremenit.

Neža: Upam, da najdeš takšno, ki se bo skladala s tabo ali se želela spremeniti. Jaz to nisem.

Andro: Ja, vidim, da se ti ne da potruditi za nekaj tako odličnega, kot sem sam.

Neža: Upam, da kmalu najdeš kakšno za drugi zmenek! Adijo.

Andro: Ja, adijo. Še dobro, da midva ne greva na drug zmenek, ker se odtenek tvoje modre obleke ne sklada z odtenkom moje modre majice!