TI BOŠ KRIVA

V podjetju pripravljajo konferenco na visokem nivoju, kot so jo poimenovali. Vsem strokovnjakom s področja, ki v državi obstajajo, želijo predstaviti svoje raziskave. Koordinatorka projekta pripravi vabilo in ga pošlje v pregled direktorju.

Direktor: Poleg imen govorcev zapiši tudi njihove strokovne nazive. Veš, so vsi magistri in doktorji. To moramo poudarit.

Koordinatorka popravi vabilo in vsem doda strokovne nazive. Pod vabilo pri podpisu tudi sebi doda naziv »dr«. Vabilo ponovno pošlje v pregled direktorju.

Direktor: Ja, vabilo je sedaj v redu, samo pri svojem imenu zbriši naziv »dr«.

Koordinatorka: Zakaj bi zbrisala naziv pri svojem imenu, saj sem jaz tudi doktorica znanosti.

Direktor: Ampak ti si koordinatorka dogodka in ne nastopaš na panelu. Ti samo vabila pošiljaš.

Koordinatorka: Ne glede na to, da poleg strokovnih nalog opravljam tudi tajniška dela, sem pridobila enako izobrazbo kot govorci. Zato se bom podpisala z »dr«.

Direktor: Ampak, kaj bodo pa vabljeni rekli? Da tajniška dela v našem podjetju opravlja doktorica znanosti?

Koordinatorka: Mislim, da nihče ne bo imel težav s tem. Če imate pa vi težave s tem, pa mi dodelite delo, za katerega ste me vzeli v službo in za katero sem se izobraževala, tajniška dela pa naj opravlja kdo drug.

Direktor: Edina ženska si v ekipi in vsa tajniška dela lahko opraviš mimogrede ob svojem delu.

Koordinatorka: Sem pa doktor znanosti, tako kot vsi vi, in se bom tako tudi podpisovala.

Direktor: Prav, a če nas bodo čudno gledali, boš ti za to kriva.